Sporkursus

Hundens fantastiske lugtesans fortjener at blive brugt. En tredjedel af hundens hjerne er lavet til at beskæftige sig med lugtesansen.

At give hunden udfordringer, der beskæftiger dens lugtesans, er derfor lige så betydningsfuldt for hunden, som at udfordre et barns synssans via farver, billeder osv.

Giv din hund mulighed for at bruge sin næse, og du vil få en mere afslappet hund tillige med et bedre forhold til den. Din hund vil elske

dig for det!

Kurset har som opstart en 3-timers obligatorisk teoriaften uden hund efterfulgt af 3 praktiske træningsgange. Har man før deltaget til den obligatoriske teoriaften eller på heldagssporkurset (se under heldags-kurser), kan man nøjes med at deltage på (- og betale for) de praktiske træningsgange.

Omvendt er der også mulighed for kun at deltage i den teoretiske del

(- og betale herfor), så man på egen hånd kan arbejde videre med det praktiske.

Varighed : 1 teoriaften (3 timer) + 3 praktiske lektioner.

Priser: Se aktuelt tilbud under Aktivitetskalender.