Pack Bonding 3 / Lydighed og Øvelsesforståelse for Øvede

Dette er tilbudet til dig, som ønsker at træne din hund frem til prøver/konkurrencer, eller som ønsker mere fokus på de øvelser, som traditionelt forekommer i prøve-/konkurrenceprogrammer.
Det er selvfølgelig absolut ikke en betingelse, at man aflægger prøver – man kan sagtens deltage på holdet for aktiviteternes skyld alene.
Du skal have modtaget undervisningen på Pack Bonding 1 og Pack Bonding 2 eller tilsvarende. Denne træning er derimod ikke velegnet til hunde, som har væsentlige adfærdsproblemer så som aggression, angst osv. Hertil anbefales Pack Bonding 1 eller 2.

Der findes mange lydighedsprogrammer indenfor forskellige foreningsregi.
Det kan være færdselsprøven ( FP ), Begynder B eller lydighedsdelen ( B-arbejdet ) i IGP-programmerne, som alle kan aflægges i div. Brugshundeklubber f.eks. schæferhundeklubben. Det kunne også være lydighedsprøverne ( LP ) eller Rally-øvelser i Dansk Kennel Klub. Eller måske interesserer du dig for brugsprøven i Retrieverklubben eller lydigheden ( klasse c,b,a,e ) i DcH-programmet. Mulighederne er mange.

Fælles for disse programmer er ofte øvelser så som ”gå på plads”, ”lineføring”, ”gå fri ved fod”, ”sit”, ”dæk”, ”stå”, ”apportering”, ”spring”, indkald samt varianter heraf. Programmerne divergerer selvfølgelig også, hvilket vi også i træningen tager højde for.

Det forudsættes, at man ikke har særlige adfærdsproblemer med sin hund. Ring evt. og få en snak.

Varighed : 7 lektioner ( efter klippekorts-princippet. Gyldighed 3 mdr. fra købsdato )
Pris : 1.050 kr.
Max. deltagere : 10 personer.